No Giliran Anda

Sunday 17 June 2012

....Satu MlM SbLM KoNvOCatiON......2006 punya cite...


kema,anie,nana,zt,qila,ina........tidak ketinggalan gambo d sebelah y duk kt tgh...wana..

siap melentok molek.......


hai kengkawan ingat dop satu mlm sblm aku n nanako konvo 2006...hihihihi...mane lagi klu dop putarajaya...kang mase study dulu2 kite dah plan nk posing byk2 kt putrajaya ngan jubah konvo..wlp keadaan y menentukan kite dop konvo sesame tp kite tetap celebrate nya sesame gak kan...sayu lops aku rase..tp gitu ar...mlm tu gok ..aku ar plan suh ajak anie comel..dop lain lain dop bukan as our driver...anie comel ni la kaki kpd kami sume...mula dr ada WGA sampai la WGA dalam kenagan die la y ngangkut kami dari sana ke sini..dari sini ke sinu...cayang anie comel..mmmmuuuahh...mlm tu gok kite p ramai 2 ngan waja CNI...huhuhu..dpt gok name wlp sket...mak oi..siap touch up lagi tu rombongan mak kiah ni...igtkan saje nk p cam tu jerk...sampai y lum abis study lg pun ambil kesempatan nk posing ngan jubah..itulah persahabatan kami y tiada tolak banding nya...kecoh..heboh...gempak...moto utama selain PEF milik aniza...sampai skang aku leh igt mlm tu..ngan aniza y lum mkn lg..sanggup p posing gok..hihihi..bertuah la sapa y dpt member aku sowang ni...
byk benda aku nop ungkit biar sume gang kite sentiasa ingat y kite sume pernah berkawan..suka duka bersama..wlp nnt dh beranak pinak kite ttp ingt ..huhuhu..hahaha...ingat ape?ingat..y kite pernah ketawa ..gelak..b'kejar2..cam budak2...mcm diorang..hahaha...malam tu gak da owang posing ngan baju pemberian mak mentua tu..huhuhu..baguih la...dapat mak mentua cam tu....walaupun jubah 2 lai jerk..tp kite tetap merasa semua...hahahaha..satu lagi..ada laks y tertinggal topi..hihihi..saje jerk pakai topi pun bkn nya nampak mlm...banyak gak kite posing mlm tu..tp sowi bayak2 korang..aku hanya sempat masukkan gambo ni jerk...aku arap ia lebih dr dpt mengingatkan semula kenangan kite bersame yup....hoooooooooooooooooraaaaaaay..kite dh abih blajo...
Skang sume ah ada kerjaya masing2..yang paling istewa..kerjaya aku la...jaga baby sendiri..Putri Shaza Qistina...pengarang jantung aku..insyaallah jika diberi masa dan rezki,aku juga ingin berkerjaya macam geng2 kita sume...OK...pe pun..walau berjauhan..we still touch each other...
I LOVE YOU ALLZZZ...

No comments:

Post a Comment